Tvorba ceny

Věčná otázka: Kolik to bude stát?

Fotografování

U fotografie není možné určit cenu za jednu fotografii.
Skutečnou celkovou cenu za fotografování tvoří více důležitých částí.
preprodukce – čas strávený na přípravě – rozsah objednávky, čas na konzultace, případná obhlídka lokace,
produkce – množství použitého vybavení – počet přivezených světel, kabeláže, použité objektivy, přípravy na přepravu,
– doprava
– čas strávený při fotografování na lokaci
postprodukce – počet vybraných fotografií
– čas strávený na úpravě včetně dodání fotografií v plném rozlišení + úpravy pro webovou prezentaci

Video

Video nelze určit cenu za konečnou minutáž hotového videa
Skutečnou celkovou cenu za video produkci tvoří více důležitých částí.
preprodukce – čas strávený na přípravě – rozsah objednávky, čas na konzultace, tvorba technického scénáře, případná obhlídka lokace
produkce – množství použitého vybavení (1 nebo 2 kamery, objektivy, stativy, počet světel, gimbal, kamerový jeřáb, dron, audio záznam), přípravy na přepravu,
– doprava
– čas strávený při samotném natáčení na lokaci
postprodukce – práce při střihu videa
– čas strávený na střihu barvení a audio korekce
– po odsouhlasení utvoření videa v rozlišení FullHD nebo 4K

Grafika

Celková cena na realizované reklamě – polep cedule, baneru, auta, realizace webu je dělena do fází:
– konzultace, grafický návrh,
– příprava na výrobu – plotrování, potisk, předání pro DTP, tiskárnu, čas samotné výroby hmotného díla, nebo jeho součásti,
– montáž, spojení jednotlivých částí a technologií (např. tištěná samolepka + plotrovaný nápis + baner) na požadovaný reklamní předmět
– doprava
– instalace na místo

Translate »